AŞIK MAHSUNİ ŞERİF Çeker Giderim

23 Mart 2013 Cumartesi


















Çeker Giderim

Ben de bir peygamber olmuş olsaydım 
Birlik tohumunu eker giderdim 
Önce yasaklardım kula kulluğu 
İnsan Hak'tır deyip çeker giderdim 

Bakmazdım zalimin gözü yaşına 
Sabıra bağlamazdım boşu boşuna 
İtikat etmezdim mezar taşına 
Taş yerine çiçek eker giderdim 

İnsan olduğu yön kıbledir bana 
Ben böyle inandım çünkü insana 
Çok sebeptir diye kavgaya kana 
Bütün hududları söker giderdim 

Cehalet insana pusudur pusu 
Kolay bilinmiyor işin doğrusu 
Hocam çekmeseydi ahret korkusu 
Dünyaya bal gelir şeker giderdim 

Mahzuni hüner yok şah'ın tacında 
Aşk yanamaz cehennemin sacında 
Son isim isterse dar ağacında 
İnsan der boynumu büker giderdim 

AŞIK MAHSUNİ ŞERİF

Subscribe your email address now to get the latest articles from us

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Sercihanın Dünyası.
Design by Herdiansyah Hamzah - Distributed By Blogger Templates
Creative Commons License