IŞIKLARLA OYNAMAYIN

31 Mart 2013 Pazar


IŞIKLARLA OYNAMAYIN 


başımı döndürüp bakamıyorum 
nasıl kaldı gerilerde onca yıl 


karanlık bir gömütlüğü düşte geçmiş gibiyim
tatmadığım bir içkiyi bir akşam
afrikasal bir törende içmiş gibiyim
birdenbire kan yağmurlu bir bulut
birdenbire kan kokulu bir duman
şaşkınlıktan gemileri yakmış gibiyim


ışıklarla oynamayın / dedim ben size
yararı yok karanlıkta sürek avının
dedim ben size
yanlış kalemlere kayar elleri yazıcıların
tutanaklar yanlış yazar
dedim ben size


karanlığı az kullanın / kirliler kokar birgün
birgün yanar bu ışıklar sırıtır suratlarınız
kirlilere sığınmayın / dedim ben size
yararı yok oynaşmanın törensel aklıklarda
kaçın kaçabilirseniz uzak sulara
ışıklarla oynamayın / dedim ben size



Hasan Hüseyin

Subscribe your email address now to get the latest articles from us

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Sercihanın Dünyası.
Design by Herdiansyah Hamzah - Distributed By Blogger Templates
Creative Commons License